Friday, December 16, 2022

ජීවිතේ මෙයයි මරණයත් මෙයයි- කොතැනක‍ ගියත් ඒ මෙතැනම තමයි

Share it Please


 


ජීවිතේ මෙයයි මරණයත් මෙයයි
කොතැනක‍ ගියත් ඒ මෙතැනම තමයි

අඬගැසුවොතින් ඔබ ඔබ පතන මොහොතක
මම මෙතන මෙතනයි එදා හිටි තැනමයි
ඔය ලෝක ද්වයම මට ‍මෙන්න මෙතැනයි
කොතැනක‍‍ ගියත් ඒ මෙතැනම තමයි

මා ගයන ගීතය ජීවිතේ සංගීතය
ගයාවී හෙටත් තව අළුත් ‍හඬක්

හිනැහේවි ලෝකේ කවටයා ඒවී
රූපේ වෙනස් ඇති ඒත් අද වගේමයි
ස්වර්ගේ මෙතනයි අපායත් මෙතනයි
කොතැනක‍ ගියත් ඒ මෙතනම තමයි

අඬගැසුවොතින් ඔබ ඔබ පතන මොහොතක
මම මෙතන මෙතනයි එදා හිටි තැනමයි
ඔය ලෝක ද්වයම මට ‍මෙන්න මෙතැනයි
කොතැනක‍‍ ගියත් ඒ මෙතැනම තමයි

හෙට ක්‍රීඩාවෙ මම හිටියත් නැතත්
හිනැහේවි තරු පිරුණු ආකාසෙ හෙටත්

ඔබට අමතක වේවි අනිත් හැම දෙනාටත්
ඒත් මම මෙතැනමයි ඔබේමයි සදා කල්
මගෙ මතක ගැවසේවි මෙතන හැමදාමත්
කොතැනක ගියත් ඒ මෙතනම තමයි

ඔබ පතන මොහොතක එන්නැයි කියන්න
මම මෙතන මෙතනයි එදා හිටි තැනමයි
ඔය ලෝක ද්වයම මට ‍මෙන්න මෙතැනයි
කොතැනක‍‍ ගියත් ඒ මෙතැනම තමයි

ජීවිතේ මෙයයි මරණයත් මෙයයි
කොතැනක ගියත් ඒ මෙතැනම තමයි

[Jeena Yahan Marna Yahan | Mera Naam Joker චිත්‍රපටයෙන්]


බූන්දියේ 2012 සටහන

No comments:

Post a Comment

Blogroll

About